مجله بهداشت و درمان

وبلاگ بهداشت و درمان

مجله بهداشت و درمان

وبلاگ بهداشت و درمان

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

درمان خانگی بواسیر یا هموروئید التیام بخش درد و تورم

درمان خانگی بواسیر عمدتا شامل رژیم غدایی درست می باشد که در اصل از ابتلا یبوست جلوگیری کرده و مانع ابتلا فرد به بیماری بواسیر یا هموروئید می گردد.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم هموروئید شایع ترین بیماری دردناک ناحیه مقعد است که نشانه هایی مانند درد، التهاب و خون در مدفوع را ایجاد می نماید، بروز این عارضه به ۱۷۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. بواسیر بسته به میزان پیشرفت بیماری روش های مختلفی برای درمان خانگی داشته است.

به طور مثال در گذشته برای درمان بواسیر از گیاهان دارویی و ضماد های طبیعی استفاده می شد و این روش‌ها در برخی از موارد مفید بودند و علائم بیماری به طور کامل از بین می رفت. درمان خانگی بواسیر  به خصوص اگر در مراحل اولیه باشد می تواند درد و التهاب را کاهش داده و حتی به طور کامل تورم بالشتک های خونی را نیز از بین ببرد. در ادامه به بحث در مورد روش‌های خانگی برای درمان هموروئید که از گذشته تاکنون جهت مداوای این بیماری مورد استفاده بوده است خواهیم پرداخت.

آیا درمان خانگی روش قطعی برای مداوای بیماری بواسیر به شمار می آید؟

برای پاسخ این سوال و روش های خانگی درمان بواسیر به منبع این مقاله مراجعه نمایید.

منبع : درمان خانگی بواسیر در سایت دکتر بیژن عابدیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی